TABLITELE DE SMARALD ALE LUI THOTH – Tablita 11

Imagine similară

TABLITA 11

Cheia catre ce e Sus si Jos
Ascultati si luati aminte, copii ai lui Khem,
La cuvintele pe care vi le incredintez si care va vor aduce Lumina.
Sa stiti, oamenilor, ca I-am cunoscut pe parintii vostri,
Da, parintii vostri de acum mult timp.
Fara sa cunosc moartea am trecut prin toate epocile,
Traind printre voi inca de la inceputuri.
M-am straduit intotdeauna sa va conduc spre Lumina Marelui Suflet,
Sa va scot din intunericul noptii.
Aflati voi, oameni in mijlocul carora pasesc,
Ca eu, Thoth, detin toata invatatura
Si toata intelepciunea cunoscute de oameni din cele mai vechi timpuri.
Pastrator fost-am al secretelor marelui popor, posesorul cheii ce duce
spre viata.
V-am crescut, copii mei, de cand va aflati in intunericul Zilelor de Demult.
Asculatti acum cuvintele mele pline de intelepciune.
Ascultati mesajul pe care vi-l aduc.
Ascultati cuvintele pe care vi le incredintez, si va veti ridica din
intuneric spre Lumina.
Departe, in trecut, cand am venit prima data la voi, v-am gasit ascunsi in
pesteri.
Ridicatu-v-am prin puterea si intelepciunea mea
Pana cand ati inceput sa straluciti ca oameni intre oameni.
Da, v-am gasit fara de stiinta.
Doar cativa erati mai presus de animale.
V-am cultivat continuu scanteia constiintei voastre
Pana cand intr-un tarziu ati luminat ca oameni.
Va voi impartasi acum invatatura straveche ce depaseste gandirea rasei
voastre.
Aflati ca noi, cei din Marea Rasa
Am detinut si detinem inca cunostinte mai presus de cele ale omului.
Intelepciune pe care am primit-o de la popoarele nascute printre stele,
Intelepciune si invatatura dincolo de puterea de intelegere a omului.
Catre noi coborat-au maestrii intelepciunii
La el de indepartati de noi precum sunt eu de voi.
Ascultati acum intelepciunea pe care vreau sa v-o impartasesc.
Folositi-o si liberi veti fi.
Sa stiti ca in piramida pe care am construit-o sunt Cheile ce va vor arata
Calea spre viata.
Da, trageti o linie de la marele chip pe care l-am construit,
Catre varful piramidei, construita ca o poarta.
Trageti inca o linie, opusa la acelati unghi si directie.
Sapati si veti gasi ce am ascuns.
Acolo veti gasi intrarea subpamanteana
Catre secretele ascunse ininte ca voi sa deveniti oameni.
Va voi spune acum despre misterul ciclurilor
care se deplaseaza cu miscari ciudate pentru ce e finit,
caci infinite sunt ele dincolo de intelegerea omului.
Aflati ca sunt noua cicluri;
Da, noua deasupra si paisprezece dedesubt,
Deplasandu-se in armonie catre locul de contopire care va exista intr-un
timp viitor.
Sa stiti ca Maestrii Ciclurilor sunt unitati de constiinta trimise sa
uneasca Asta cu Totul.
Au cel mai inalt nivel de constiinta dintre toate Ciclurile, lucrand in
armonie cu Legea.
EI stiu ca in timp totul va atinge perfectiunea,
Neamiexistand nimic deasupra si dedesubt, ci totul va fi Unu
Intr-un Infinit perfect, o armonie a tuturor in Unicitatea Totului.
Departe sub scoarta Pamantului in Salile din Amenti stau cei Sapte,
Maestri ai Ciclurilor,
Da, si inca unul, Maestrul de dedesubt.
Sa stiti totusi ca in Infinit nu exista nici sus nici jos.
Dar intotdeauna exista si va exista Unicitatea Tuturor cant totil va fi
incheiat.
Ades am sta inaintea Maestrilor Totului.
Ades din fantana intelepciunii lor am baut si
Mi-am umplut atat corpul cat si Sufletul cu Lumina lor.
Povestitu-mi-au despre cicluri si despre Legea care le ofera ce trebuie
pentru a exista.
Da, mi-a vorbit Maestrul Noua, zicand:
Thot, maret esti printre copii Pamanrului, dar exista secrete pe care nici
tu nu le cunosti.
Stii ca ai venit dintr-un spatiu-timp inferior acestuia
Si stii ca vei calatori catre un spatiu-timp superior.
Dar putine stii despre secretele ce se ascund in ele,
Putine stii despre intelepciunea de dincolo.
Sa stii ca tu, ca intreg, in aceasta constiinta nu esti decat o celula in
proces de dezvoltare.
Constiinta de sub tine se dezvolta continuu in sensuri diferite de cele pe
care le cunosti.
Da, desi intr-un spatiu-timp inferior tie,
Ea se extinde in directii ce sunt diferite
De cele ale tale.
Caci trebuie sa stii ca ea se evolueaza ca rezultat al dezvoltarii tale
Dar nu in acelasi fel in care te-ai dezvoltat tu.
Evolutia ta trecuta si prezenta au produs o cauza si un efect.
Nici o constiinta nu urmeaza calea celor dinaintea ei,
Caci astfel totul ar fi doar o repetitie, de prisos.
Fiecare constiinta, in ciclul in care exista isi urmeaza propria cale spre
telul suprem.
Fiecare joaca un rol in Planul Cosmosului.
Fiecare joaca un rol catre telul suprem.
Cu cat e mai indepartat ciclul, cu atat e mai mare
invatatura lui si capacitatea de a ingloba Legea in tot.
Afla ca in ciclurile inferioare noua tu te ocupi de partile mai mici ale
Legii
In timp ce noi, cei din ciclul care se intinde la Infinit
Ne straduim sa construim o Lege mai mareata.
Fiecare are un rol de jucat in cicluri.
Fiecare trebuie sa-si desavarseasca opera.
Ciclul inferior tie nu ti-e inferior totusi ci e format doar pentru o
nevoie ce exista.
Caci trebuie sa stii ca fantana intelepciunii ce produce ciclurile cauta
continuu
Sa afle noi puteri.
Sa stii ca invatatura se castiga doar prin practica,
Iar intelepciunea provine doar din invatatura
Si astfel sunt create cilurile de catre Lege.
Sunt unelte cu ajutorul carora se obtine invatatura
Pentru Planul Legii care este Sursa Totului.
Ciclul inferior nu e cu adevarat inferior ci doar diferit in spatiu si timp.
Constiinta de acolo lucreaza si testeaza lucruri mai mici decat cele ce
esti tu.
Si asa cum tu cultivi lucruri mai marete, la fel deasupra ta sunt cei ce
cultiva si ei
Ca si tine, alte legi.
Diferenta ce exista intre cicluri rezida doar in capacitatea de a lucra cu
Legea.
Noi, cei care existam in cicluri superioare celui al tau, suntem cei ce au
aparut primii
Din Sursa si care au castigat, in trecerea prin Timp-spatiu, capacitatea
de a folosi
Legile Mai Marelui ce sunt mai presus de intelegerea omului.
Nimic nu e cu adevarat inferior tie ci doar se afla intr-o operatie
diferita a Legii.
Priveste in sus sau in jos, vei gasi acelasi lucru.
Caci totul nu e decat o parte a Unicitatii care sta la baza Sursei Legii.
Constiinta care se afla sub tine este o parte a ta asa cum si noi suntem o
parte din tine.
Tu, ca si copil nu ai avut invatatura pe care ai acumulat-o crescand.
Compara ciclurile cu omul in calatoria lui de la nastere la moarte
Si vei vedea in ciclul inferior tie copilul cu invatatura pe care o are;
Apoi priveste-te adult, avansand in invatatura pe masura ce timpul trece.
Priveste-ne si pe noi, copii ajunsi la maturiate
Cu invatatura si intelepciunea acumulate odata cu trecerea anilor.
La fel, Thoth, sunt si ciclurile constiintei, copii in diferite momente
ale dezvoltarii,
Totusi toate provenind de la aceasi Sursa, Intelepciunea,
Si toate la Intelepciune reintorcandu-se.
Inceta apoi sa-mi vorbeasca El si se aseza in linistea obisnuita Maestrilor.
Apoi imi vorbi din nou, zicand:
„Thoth, mult timp am petrecut Noi in Amenti, pazind flacara vietii din Sali.
Afla totusi ca suntem parte a Ciclurilor noastre cu Vederea noastra
ajungand la ele si mai departe.
Da, stim ca din toate, nimic nu conteaza cu exceptia evolutiei
Datorate Sufletului nostru.
Stim ca carnea e efemera.
Lucrurile pe care oamenii le respecta nu inseamna nimic pentru noi.
Nu cautam nimic ce are legatura cu corpul ci doar cu starea de perfectiune
a Sufletului.
Cand voi, oamenii, veti invata ca nimic in afara evolutiei Sufletului nu
conteaza,
Abia atunci veti fi liberi cu adevarat din robie, liberi sa lucrati in
armonie cu Legea.
Afla, omule, ca trebuie sa tintesti spre perfectiune, caci doar asa iti
vei atinge scopul.
Desi ar trebui sa stii ca nimic nu e perfect, totusi ar trebui sa fie
tinta si scopul tau.
Inceta din nou vocea lui Noua, iar cuvintele se scufundara in constiinta mea.
Acum, caut si mai multa intelepciune ca sa pot fi perfect in Lege cu Totul.
Curand cobor in Salile din Amenti pentru a trai sub recea floare a vietii.
Tu, cel ai primit invatatura, nu ma vei mai vedea.
Totusi trai-voi de-a pururi in intelepciunea pe care ti-am oferit-o.
Tot ceea ce e omul, exista datorita intelepciunii lui.
Tot ceea ce va fi omul, e rezultatul cauzei lui.
Asculta-mi acum vocea si devino mai maret decat omul obisnuit.
Ridica-ti ochii, lasa Lumina sa-ti inunde fiinta,
Fii de-a pururi un Copil al Luminii.
Doar prin stradanii vei evolua catre Planul unde Lumina e Totul.
Fii maestrul tuturor celo ce te inconjoara.
Nu te lasa niciodata condus de efectele vietii tale.
Creaza apoi cauze si mai perfecte iar in timp vei deveni un Soare al Luminii.
Liber, lasa-ti sufletul sa se inalte de-a pururi, eliberat din robia si
lanturile noptii.
Ridica-ti ochii spre Soarele de pe cerul-spatiu.
Permite-i sa fie un simbol al vietii.
Aminteste-ti ca esti Lumina Mareata, perfect in sfera ta proprie,
Unde esti liber.
Nu cauta niciodata inspre intuneric.
Ridica-ti ochii spre spatiul de deasupra.
Libera lasa-ti flacara sa arda si vei fi un Copil al Luminii.

 


Lasă un comentariu